onsdag 2 februari 2011

Trött på mig själv!

Ja, precis som rubriken lyder så är jag så himla trött på mig själv.
Varför kan jag inte få på mig träningskläderna och komma igång med träningen. Har haft träningskortet i 2 veckor och har fortfarande inte kommit igång! Idag hade varit ett perfekt tillfälle då jag har delad tur och är ledig 6 timmar emellan turerna. Men inte det inte. Jag åker istället och utför lite andra ärenden och sen åker jag hem och sätter mig i soffan med denna jäkla datorn i knät. Varför?

Jag blir så trött och arg på mig själv! Jag måste, måste, måste komma igång nu! Jag behöver bli lite peppad och puschad...


Kram Tess

3 kommentarer:

  1. sv: känner igen det där. jag skjuter gärna på det så länge som möjligt på dagen. sen sitter man där på kvällen och skjuter på det tills imorgon. haha. Jag försöker verkligen trotsa min egen vilja! Det blir lite lättare för varje gång :)

    SvaraRadera
  2. Hej Tess,
    visst va klockan snygg, super nöjd... om du inte har en butik i närheten så får du maila kan jag fixa en kontakt.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. hihi känner igen det där... har haft planer på att börja promenera i över ett år. haha

    tack för att du titta in!

    Fina barn har du oxå :) kul med en av varje precis som vi fick... hihi

    kram

    SvaraRadera