måndag 28 februari 2011

Vinstdag

Jag har idag varit hos sjukgymnasten för lite fix i rygg och nacke. Så nu känns det ganska normalt för stunden.
Sedan var jag och lämnade tillbaka den där "vikingaklänningen" då jag inte trivdes riktigt i den. Kändes inte riktigt som jag. Jag köpte istället 2 tröjor på H&M för dom pengarna *hihi*

Precis när Casper spillt ut mjölk och jag var redo att åka så fick jag iallafall ett roligt samtal. Igår när vi handlade på Gina tricot så kunde man anmäla sig till en tävling med chans at vinna presentkort på 100:-, 200:- eller 500:-... Samtalet var alltså från Gina tricot och jag hade då vunnit presentkortet på 500:-. Lycka!!! Så det var jag och hämtade ut idag oxå. Ska spara det tills det kommer lite nya vårkläder tänkte jag. Jag brukar alltid ha otur i tävlingar, men idag hade jag tur (vann faktiskt 25:- på en trisslott idag oxå!). Kanske borde köpa nån lott till när jag ändå är på G?...

Idag är vi alla lediga och resten av dagen blir lugn. Ikväll är det ett sånt där råkigt föräldramöte som jag ska iväg på. Känner inte alls för det faktiskt, men jaja det är väl lika bra att gå. Kanske tar en promenad dit så man får lite frisk luft iallafall...

1 kommentar:

  1. Hej , ja det verkar ju faktiskt så . Jag vi får hoppas ni håller er friska *pepparpeppar* men jag tycker ändå att vi kommit ganska lindrigt undan , nu är han ju pigg iaf & när han hade maginfluensan så var han ju relativt pigg & så gott som feberfri . Det var någon dag han var hängig som tusan !

    Nämen va kul att du vunnit , du skulle definitivt köpt fler lotter eller slängt i en tjuga i en jack vegas- maskin , ;) *Hoppas du gjorde det*

    Tack så mycket , jag hoppas också vi blir friska snart .

    SvaraRadera