söndag 27 februari 2011

Kalas och shoppingdax

Igår var det då kalas vilket alltid är lika trevligt.
Jag fick min Sodastreamer och även pengar.

Clara busar med min morbror Bertil

Casper och Jonathan busar med morfar (resp farfar)

Barnen sitter vid sitt egna lilla bord och fikar


Idag är det dags för min shoppingdag som jag fick av Andreas. Jag shoppar och Andreas bealar (och ojojoj va det ska shoppas!!!). Jag får visa upp mina shoppingfynd sen.
Barnen ska om en timme lämnas av hos farmor, farfar och faster för lite mat och lek.

Senare i eftermiddag kommer Martina på besök och vi ska käka lite gott.

Hörs senare

2 kommentarer:

  1. skoj med kalas! Och att få en shoppingdag är något som gillas!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ska bli kul att se dina shoppingfynd :)

    SvaraRadera