torsdag 10 februari 2011

Läggdagsbilder

Jag bjuder på några bilder från kvällens läggning.
Det var sagoläsning och lite busmys.

Jag och Clara myser och ska läsa saga
(Casper är fotograf)

Jag och Casper
(Clara fotograf)

Casper började självklart räcka ut tungan...
(Clara fotograf)

...då skulle jag och Clara självklart inte vara sämre.
(Casper fotograf)

Jag bjuder på denna bild säger jag bara... 

Nu har äntligen Andreas kommit hem så nu ska vi ha lite mys själva och samla kraft till imorgon (och hela helgen oxå för den delen) då vi alla är lediga och ska fortsätta projekt klädkammare och nytt kontor.

Kram Tess

1 kommentar:

  1. Hej!

    Först vill jag tacka för fina kommentarer på min blogg!

    Kikar runt lite på din blogg. Vilka underbara ungar du har! Kul att läsa om er och er vardag.

    Må så gott!
    Kicki

    SvaraRadera