tisdag 15 februari 2011

Uppvaktning i 3 delar

Ja igår var det då Alla Hjärtans Dag och jag jobbade ju, men jag hann ändå bli uppvakad i 3 delar av sambon.

Del 1
Han bakade scones till frukost som vi alla hann äta tillsammans innan jag åkte till jobbet.

Del 2
Det kom en leverans med fina blommor till jobbet
På kortet stod det "Del 2 av 3... Puss & Kram älskling, från Andreas, Casper & Clara!"

Del 3
När jag kom hem hade sambon dukat upp med Noblesse, vindruvor, jordgubbar och vispgrädde.
Så det satt vi och åt och lyssnade på musik en liten stund innan jag stupade i säng.

 
Är han inte för go min sambo!?

Medan jag jobbade hade barnen och Andreas det mysigt. De åkte in och åt på det berömda McDonalds och sen kom de förbi mitt jobb och sa hej. De fick en varsin liten nallebjörn och lite godis som jag hann köpa. Andreas fick även en liten present (tröja). Lite fantasilöst kanske, men allt var uppskattat.
Sedan tillbringade dom hela eftermiddagen/kvällen hos farmor och faster Josefin.

Clara är feberfri för tillfället men den verkar pendla upp och ner. Hon är dock förkyld och hostig så tyvärr blir det ingen Bamsegympa för hennes del ikväll.
Idag blir det då en mysdag för oss här hemma.

Kram Tess

3 kommentarer: