måndag 7 februari 2011

Projekt klädkammare påbörjad

Nu är projektet igång och det höll vi på med hela dagen igår. Tömde hela förrådet och rev ut allt. Jag lyckades iallafall slänga ut 5 ljuslyktor av de 34 som fanns. Alltid nått eller hur? *hihi*. Men de 14 kuddarna som finns vill jag inte göra mig av med...
Jag spacklade och sen är det "bara" målning kvar innan vi kan sätta upp klädstänger och sådär. Jag längtar!


Förrådet


Sambon är så duktig!


Delad tur idag igen och jag har varit hos sjukgymnasten för att fixa till axeln. Så jag är nu måttligt öm när hon varit där och knådat och sträckt den *ajaj*
Köpt hem lite ny färg, rollers och penslar till klädkammaren kontoret. Självklart vit färg som vanligt.
Denna gången blir det Andreas som får fixa grundarbetet oxå p.g.a. min axel. Annars hade jag haft tid både idag och imorgon, men nä jag vågar inte belasta den för mycket. Men rastlös som jag är så får jag väl se hur den är imorgon*fniss*

Kram Tess

2 kommentarer:

  1. Så kul att få göra om hemma!
    Och skönt att läsa att det är fler än mig som har massor av ljuslyktor som man inte kan slänga ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Johanna Lindström8 februari 2011 kl. 20:35

    "Jag lyckades iallafall slänga ut 5 ljuslyktor av de 34 som fanns." Du är för go, fina vän! Beundrar dig och dina ständigt pågående hemmaprojekt :-) Kram!

    SvaraRadera