tisdag 15 februari 2011

Önskelistan

Idag är det precis en vecka tills jag fyller år! Jippie!

Tycker alltid det är så svårt att komma på vad jag önskar mig (jag brukar ju köpa det jag vill ha när ekonomin tillåter liksom).
Men jag har faktiskt nu en del saker jag önskar mig. Av min älskade familj (den jag är född in i så att säga) önskar jag mig en sodastreamer som jag hoppas på att få...hihi
Sen är det då av sambon... Där önskar jag mig en massa saker så det är svårt att veta vad jag ska "prioritera".
Saker såsom...
* Systemkamera
* Utlandsresa
* Nytt golv på nedervåningen
* Badkar
* Projektor och filmduk
...är väl tyvärr ingen idé att önska sig för det är ju alldeles för dyra grejer...hihi

Men saker såsom...
* Ett speciellt halsband (jag har redan visat hur han ska beställa det och hur det ska se ut)
* En ny tatuering!!!
* Massage
* Kläder och presentkort
 ...är väl tänkbara saker eller hur?
Eller vad sägs om en timmes nätshoppande på Ellos och Andreas betalar det som skickas efter?

Småpresenter såsom...
* Vita handdukar och badhanddukar
* Stor vit badrumsmatta
* ministekpanna från Åhlens
* äggkopp (som ni vet så tager man ju vad man haver <--- när man inte äger nån äggkopp)
...är oxå välkommet.

Detta var då min lilla önskelista...hihi

Clara sov ändå till 8:45 i morse och verkade pigg, men nej... nån timme efter hon vaknat så var hon lika trött, hostig och förkyld. Febern har gått upp och ner hela dagen. Ingen aptit överhuvudtaget men det är bara att försöka få i henne så mycket vätska som möjligt. Det har varit soffliggande som gällt för hennes del idag.

Emma kom över och passade Clara så att jag kunde skjutsa Casper till Bamsegympan. Men han ville att jag skulle vara med så det var jag denna gången. Lite lugnare när man bara har en unge att hålla koll på. Så det blev lite egenstund med Casper. Skojigt
Nu är det kvällsmat och marsch i säng med de trötta barnen som gäller.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar