torsdag 24 februari 2011

Wild & Crazy färgning

Att den där hemska utväxten alltid ska komma! Man försöker att ignorera den nån månad men tillslut så står man ju inte ut, utan måste göra nånting åt den. Finns det ingen som kan uppfinna nått medel som gör att håret slutar att växa när man väl är nöjd med sin längd? Då skulle man spara en massa pengar på klippning och färgning ju.

Hursomhelst så stod jag i affären och fick ett litet ryck och tänkte att jag skulle bli lite "Wild and Crazy". Istället för vanlig mörkbrun så ska jag köra på mörk rödbrun!
Wild and Crazy eller hur?!?!




Får väl se om jag fortfarande känner mig så pass vågad att jag imorgon sätter den färgen i håret. Återstår att se helt enkelt.

*självklart är det lite ironi i det hela*


3 kommentarer:

  1. Tycker jag låter supersnyggt;))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kommer nog bli superbra, väntar med spänning påbilder;-)!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Självklart vågar du:)) spännande!
    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera