tisdag 22 februari 2011

Idag är det en härlig dag för att...

* Jag har gjort mitt första träningspass för i år.

* Solen skiner

* Jag är ledig

* Jag har fått en present av tre fina, söta och goa jobbarkompisar

* Har fått en massa fina grattis samtal, sms och meddelande

* Har en grej på bloggen på G

* Barnen är (någorlunda) pigga och glada.

* DET ÄR JU MIN FÖDELSEDAG IDAG!!!


Ikväll firar jag födelsedagen med sambon då jag inte hade lust att bli väckt kl 05:30. Jag ska bara fundera ut vad jag ska välja för mat... Är sugen på nån köttbit och potatisgratäng kanske. Det blir väl jag som får laga det i och för sig, men det gör mig absolut inget...hihi.

Nu ska jag passa på att ta en go dusch efter träningen medan barnen vilar sig i soffan.

Kram Tess

4 kommentarer:

  1. GRATTIS på din stora dag!! Hoppas att den blir fantastisk!!
    Kramar K

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen! Och grattis till årets första träningspass - så långt har jag inte kommit än ;)

    SV: Tack! Men jag ogillar verkligen att se mig själv på bild :)

    SvaraRadera
  3. Åh! Grattis på stora dagen!
    Köttbit, potatisgratäng, lite sallad, det är grejer det:)
    HA en fin kväll nu!

    SvaraRadera