fredag 4 februari 2011

Ommöblering och trötta barn

Fanns inte så mycket energi i mig som jag trodde i morse. När jag väl steg upp från sängen så blev jag så trött och inte blev det bättre av att barnen var otroligt trötta. Inte lustigt när iallafall Casper vaknade redan vid 6 i morse och låg jämte mig och pratade tills Clara vaknade vid 7:30-tiden.
Men jag har ändå lyckats dammsuga och flyttat om i vardagsummet (igen...*fniss*). Men nu har jag en andledning till att flytta runt. Sen vi ändrade så har jag fått mer och mer ont i nacken och i högra axeln. Ha hela tiden en knuta som Andreas får massera varje kväll. Lite Voltaren på det och jag kan sova ordentligt... Tills man nästa dag är igång och får lika ont igen. Är övertygad av att det bl.a. är för att jag sitter så dåligt och lite snett när man tittar på tv:n och det har blivit mer och mer "irriterat" i axeln. Så även om det inte är det snyggaste så är det nog ändå det bästa att ha tv:n så man ser den rakt framför soffan. Får testa iallafall.

Clara hjälpte mig att dammtorka lite

Såhär ser det nu ut i skrivandets stund
Trött liten gosse
Nä, nu får jag nog väcka Casper och sen ska jag lämna barnen hos deras mormor. Jag ska nämligen till farbror doktorn och prata om min migrän och förhoppningsvis få några andra tabletter som fungerar när det väl kommer.

Kram Tess

1 kommentar:

  1. Duktig du är som möblerar om! jag vill oxå göra det men vet inte hur...;-)
    Ha en fortsatt fin fredag!!
    Kramar K

    SvaraRadera