fredag 25 februari 2011

Plock -och bakdag

Idag har det varit fullt upp och det är först nu jag hunnit sätta mig i soffan och ta det lugnt.
Vet egentligen inte hur det har kunnat bli så då vi bara skulle plocka iordning lite, dammsuga och baka lite inför mitt kalas imorgon. Trodde det var lugnt, men det blir ju aldrig som man tänkt sig. Man plockar iordning och så hittar man nått intressant att kolla igenom. Baket tog längre tid än man planerat.
Är fortfarande inte färdig med iordningplockandet och inte dammsugningen heller.
Tur att jag slipper stå att laga en massa mat då jag har beställt min absoluta favorit smörgåstårta.

Färgade även håret nu ikväll och jag har inte tittat riktigt hur det ser ut. Brukar vänta tills det har torkat. Men bilder kommer att komma imorgon då jag är helt färdigpiffad *hihi*

Cheesecake och även en liten glutenfri cheesecake

De otroligt goda Gula rutorna!
Skulle kunna äta upp hela plåten själv.


Nä, nu ska jag ta mig en liten gul ruta och hoppas att man kan stoppa där så det blir nått över till morgondagens gäster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar