måndag 21 februari 2011

Halmstadshelg

En riktigt rolig och skön Halmstadshelg är vad det varit.
Lämnade sambon och barnen i lördags morse och hämtade upp Martina.
Åkte till Johanna m. familj i Halmstad och sedan blev de lite lite shopping på stan. Och shopping blev det. Hittade mycket fint (vad hade ni väntat er? *fniss*).
På kvällen blev det tacos och sedan chokladfondue till Mellon.
Kameran var med till Halmstad, men det kom jag inte på förrän på hemvägen så några fina kort på tjejerna och "lille" killen blev det tyvärr inte.
Tackar så mycket till mina tjejer för en toppenhelg!

Barnen blev glada när jag kom hem igår och Casper hoppade upp på mig, kramade mig och började sen gråta. Han var fortfarande inte pigg utan hostan och febern hade hållt i sig och ville ha lite sympati från mig. Självklart fick han det och vi satte oss i soffan och mös.
Idag är han som tur är piggare. Ingen feber i skrivandets stund och hostan har lugnat ner sig lite. Hoppas det håller i sig.

Lite fix i Claras rum och städning i hela huset står på schemat. Tänkte att allt skulle vara fixat tills imorgon så jag kan njuta av min födelsedag utan en massa måsten.

Detta blev kanske ett litet tråkigt inlägg utan bilder men jaja... *fniss*

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar