tisdag 7 februari 2012

Blivande egenföretagare i städbranschen kanske?

Ytterliggare en dag med stress.
Asså jag gillar när det är fullspäckade dagar, men att behöva stressa igenom dom för att hinna allt är inte kul.
Jag får nog börja planera lite bättre.
Nä, men nu när jag är hemma igen känns det lugnt.
Jobb, träning, hem, duscha, sätta upp resten av lamellgardinerna, hämta barnen vid 12:00, handla (fick 3 springa i 3 olika affärer!) och nu är vi hemma.
Jag blev minsann besviken på mitt älskade lilla ICA här borta. De hade ju inga fullkornslasagneplattor! Så jag fick åka till 2 andra affärer som de heller inte hade det i! Och den ena vet jag alltid brukar ha det, då jag alltid köper dom där! Irriterande! Barnen var lite trötta på mig och ville inte alls åka till ytterliggare en affär. Så det fick tillslut bli lasagneplattor med vit fiberpasta. Gillas inte av mig men vad gör man? *snyft* *blink*


Casper frågade om han fick dammsuga när vi kom hem.
Jag kan ju meddela att jag inte behövde tänka efter utan svarade såklart.
- Självklart!
För vem hade tackat nej till gratis städhjälp? Ja inte jag iallafall.
Som ni ser på bilden så är det även listerna som dammsugas. Det är min pojk det! Ska det göras så ska det göras ordentligt. Duktigt! Duktigt!
Men nu är han trött och skulle vila sig innan han tar hallen och köket *hihi*

Jag ska nu börja förbereda lasagnen som jag ska bjuda på ikväll. Ikväll kommer nämligen en gammal klasskompis som jag inte träffat och umgåtts med på lääääänge. Ska bli så skojsigt så!

2 kommentarer:

  1. Vilken rolig kväll du har att se fram emot!
    O jag lovar,lasagnen kommer bli kanon. ; )

    det är bara att dra igång affärerna!lägg dig på soffan o käka lite praliner.Pojken kommer tjäna storkovan åt sina paranteser!
    Underbart att han använder hörselskydd! ha ha ha
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hittade hit genom mammabloggar och gillar din blogg :-) Kommer kika in här ofta;-)

    Vilken duktig son du har. Hoppas min son blir lika duktig när han blir så stor :-)
    Hoppas du får en trevlig kväll nu!

    /Erika

    SvaraRadera