måndag 6 februari 2012

Inredningsshopping! Älskar!

Kännt mig en aning stressad idag och gör fortfarande.
Allt bara för att Andreas bil inte startade i morse så jag fick stressa, lämna barnen och sen köra honom till jobbet. Men jag hann i god tid till jobbet ändå faktiskt.

Förmiddagen har bestått av jobb, träning och sen direkt ner till stan där det shoppades lite inredning, såsom kuddar, pall, hallmatta, bordstabletter och lampa.
Och jag har hunnit piffa till en del av det nu.

Dessa kuddar från Lagerhaus blev det.


Hallen
Svarta pallen och hallmattan köpte jag på Village
Skoskåpet är köpt på Ikea och där i har vi förvaring för vantar, mössor m.m.

Men nu har jag nästan en halvtimme till att bara slappa innan jag ska ställa min bil på Andreas jobb, så han kommer hem i eftermiddag. Sen ska jag till jobbet och tillbringa ytterliggare 7,75 timmar.
Men det är en del som behöver göras här hemma när det ändå är lugnt... men det tänker jag strunta i. Strunta i att det på golvet ligger 24 "lamellgardinbitar", som ska sättas upp... Kanske kan tänka mig att sätta upp 3 eller 2... eller kanske 1... Nääää NOLL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar