onsdag 22 februari 2012

Härliga födelsedag lider mot sitt slut.

Vilken härlig födelsedag! En lugn dag med barnen, besök av morbror, mys med syrran, shopping, gooo mat, film och mys i soffan igen.
Många härliga meddelande, sms, samtal (speciellt Annas x-antal samtal med x-antal födelsedagssånger *hihi*) och besök, vilket jag tackar otroligt mycket för!

Syrran kom på eftermidagen och efter vi myst lite i soffan så åkte hon och jag iväg för lite shopping på Grand Samarkand (efter Andreas kommit hem asså). Köpte ett par tröjor till mig själv för man måste väl köpa födelsedagspresenter till sig själv...? Eller? Passade på att ta en fika på Espresso och jag slog till med kladdkaka och varm choklad. Mumsigt?... Ja!
Efter all shopping hyrde vi film och åkte till Akropolis och köpte med oss lite mat för soffmyset. Tyvärr är inte min mage riktigt med på noterna när det gäller "sådan" mat. Har inte ätit... vad ska jag kalla det för att inte det ska låta fel... "onyttig" "fet" mat på väldigt läääänge och då sa min mage ifrån. Men gott för tillfället var det iallafall *hihi*.


Fick en guldtacka ett guldigt paket från Emma, som innehöll en platttång, precis som jag önskat mig.
Nä hade jag fått en guldtacka så hade jag inte suttit här nu utan på ett plan påväg till Teneriffa eller nått.

Av Andreas fick jag dettta här!
Hoppas ni ser vad det står för jag orkar inte skriva ut det, men kan sammanfatta det.
Jag ska få åka till Göteborg, bo på hotell och se ett av mina favvoband HOFFMAESTRO!!!!!!!! Wiiiiihhoooo!!!!
Sen blir det shopping, shopping och åter shopping! 

Nu kan jag lägga mig som en lycklig och stolt 29-åring, med världens bästa familj och vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar