måndag 13 februari 2012

Matsalsrummet!... och sökes: motivation

Ingen motivation för träning fanns idag. Sökte efter den, men fann den inte *Snyft*
Vet inte vad det är med mig idag faktiskt. Helt motivationslös och allmänt orkeslös.
Men jag tog mig iallafall en liten powerwalk på 25 min efter jobbet. Skönt att komma ut, men kände inte att det gav mig nått idag.

Men nu är man iallafall nyduschad och funderar vad jag ska hitta på nu innan man ska tillbaka till jobbet om två timmar.
Har ingen motivation till nått egentligen, men går ju inte att sitta i soffan och dega precis.
Men innan jag gör något annat tänkte jag att jag skulle visa nån bild på hur det blev i matsalrummet efter gårdagens tapetserande.
Det är inte riktigt färdigpiffat, jag kommer ändra det lite på skänken. Motivet i tavlan ska iallafall bytas ut, men jag tog det jag hade för tillfället.
Sen ska jag få till det i fönstrerna oxå.

Såhär såg tapeten ut innan.
Alldeles för mörk för detta rummet och inte alls den stil vi vill ha




Nu är det ljust och fint och vi är supernöjda! Förutom en sak... men det behöver jag inte säga ännu *hihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar