lördag 4 februari 2012

En roadtrip för en liten Routcheck

Nu drar vi!
Nä, tyvärr inte på någon solresa. Men jag får nöja mig med att åka ett par mil ifrån den stad jag älskar och någongång ska bosätta mig i. Iallafall ha en sommarstuga...
Vi ska nämligen ut på en liten roadtrip till Laholm över dagen.
Andreas ska göra en "Routcheck" så det passade ju bra med en liten roadtrip med hela familjen.

En Routcheck innebär att han ska åka och kolla en väg. Andreas pappa ska nämligen leverera några grejer till Laholm så Andreas måste göra en Routcheck och kolla vägen så den är framkomlig eller om de behöver bygga om den.

En härlig roadtrip kommer det att bli! Ja, jag intalar mig det iallafall. Jag vet ju att det kommer bli tjat i bilen och en trött mamma med lite dåligt tålamod är ingen bra kombo.
Men tackar vet jag dvd i bilen. Så ett par filmer är medpackade.
Men jag älskar att åka bil och ser fram emot denna lilla trip.


Nu är vi färdiga och kan åka.
Hejdå säger Clara.

För er som tänker på Claras halsfluss så kan jag berätta att vi inte har tänkt att träffa något folk, så hon inte smittar ner någon såklart.

1 kommentar:

  1. hoppas ni får en härlig helg i Laholm o att Clara kryar på sig.
    Bor ni i Halland?Vi bor ju längst upp.Kungsbacka.Så nästan grannar med Laholm...ha ha ha (allt är relativt...)
    O här är kanonväder så glöm inte solkrämen!; )
    Dock är det SATAN så kallt...
    Stor kram

    SvaraRadera