fredag 10 februari 2012

Önskelistan

Jag brukar ha väldigt svårt att komma på saker att önska mig till typ födelsedagar. Men nu finns det faktiskt lite saker som jag gärna skulle vilja ha.
Fyller år om knappt två veckor för er som inte vet det. Så ta fram almanackorna, slå upp den 22 februari och anteckna denna stora händelse.
Tänkte att jag skulle lägga ut min önskelista här för allas givmildas ögon *blink, blink*
Självklart ironisk.

Armband "Triple angel blessing"

Armband från 82 "Dreams are good to make them come true is better"


Favoritförfattaren Paulo Coelho
(Har 7 st, men inte alltså inte dessa)
Stekgryta
Finns ju hur dyra som helst, men typ denna från Ikea duger alldeles utmärkt

Parfym
Använder inte så mycket parfym, men nån gång kanske man kan lukta lite gott *hihi*


Plattång
Vet i tusan var min tagit vägen

Ja detta var lite av det jag önskar mig... tackar så mycket! *hihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar