tisdag 14 februari 2012

En fin dag idag!

Ja, vilken fin dag det är idag. Det är ju en vecka och en dag kvar till min födelsedag! Wihoo! Det är väl en fin dag det?

Jaaaahaaaa ja, ni trodde jag skulle skriva att det var en fin dag för att det är Alla Hjärtans Dag...
Okej då. Jag börjar om...

Ja, vilken fin dag det är idag. Det är ju ALLA HJÄRTANS DAG!
Nöjda *hihi*


Detta fina hjärta hoppade upp i sängen i morse

Tittar man på vädret ute så är det inte lika fint. Det snöar. Tycker det räcker med det som varit och att våren nu kan komma istället.

Vad gör man en sån här dag då? Alla hjärtans dag och allt.
Själva är det inget vi firar sådär, men barnen tycker det är lite roligt.

Barnen är nu på dagis och jag ska ta och ge mig ut på en liten promenad.
Anledningen till att dom är på dagis ett par timmar är för att jag är ledig nu fram till lördag och dagis satte in två extra turer d.v.s. idag och sen en pyttestund på torsdag oxå.
De ska bara vara där till 11:30 och jag tänkte att jag sen skulle förbereda lite mat och kanske hitta på något litet extra tills dom kommer hem. Då blir dom nog glada.

Sen blir det lugnt fram till Andreas kommer hem.
Då ska vi nämligen iväg och titta på något som barnen för tillfället gillar och ser fram emot. Och jag och Andreas oxå såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar