lördag 18 februari 2012

Godaste pastarätten

Klädkammaren??? Inte färdig för fem öre. Vi kom på en bättre lösning än den vi tänkt och det blir att imorgon åka och shoppa lite för bästa resultat.
Innebär att alla utburna kläder ligger på sängen så hur vi ska få plats vet jag inte.

Men vi gjorde iallafall en massa andra smågrejer som skulle fixas.

Men nu sätter vi oss ner och har muskväll. Nä så fel det kan bli, myskväll menar jag ju!



Nu blir det den godaste pastarätten Pasta Alfredo med vitlöksbröd.
Jag har en stolt sambo nu. Han är stolt över mig. Jag äter vanlig färsk pasta och vitt bröd! Han slapp undan fullkornen idag. Inte annat än att jag är stolt över mig själv.
Men det är en engångsföreteelse har jag dock sagt till honom.

Nu är det dags för maten att hamna i magen.

-På språng

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar