tisdag 7 februari 2012

Lameller och dagens första mål

Lamellgardinerna fixade jag ju det sista idag. Fy, va tråkigt!
Men nu är det färdigt och det blev bra.


Ja, egentligen hade jag ju inte velat ha några gardiner alls här då jag tycker fönstrerna är fina som dom är. Men måste ju ha något mer när solen står rakt in. Men de är ju ihopskjutna för det mesta ändå. Finns ju även markis, men det ser ju skittråkigt ut att ha den gråa markisen nere. Det gör att det ser ut som en grå betongvägg liksom.
Detta blir det bästa och det blir bra *blink*

Tyvärr blev min midagsdejt för kvällen inställd, så nu sitter jag istället i min goa onepiece och slappar framför tv:n Och så smaskar jag på den goa lasagnen oxå såklart. Kan säga att jag är så hungrig. Man blir ju liksom det när man glömmer bort att äta på dagen.
Jag exprimenterade med lite kryddor och det blev super mumsigt.



Nu blev ni allt sugna va!? Ja, jag tänkte väl det! Eller det ser kanske inte lika gott ut som det smakar.
Men jag kan bara säga att det blev sååååååå gööööött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar