tisdag 21 februari 2012

Helt slut...

En dag kvar! Till min födelsedag alltså! Kanske inte så mycket att se fram emot då jag faktiskt måste räkna mig som ett år äldre. Men hur många år är det nu jag fyller? 28 va? *nähä inte det inte* F-n också.

De senaste dagarna har varit lite stresiga.Vet egentligen inte varför då det har varit ganska lugna jobbpass, men det är ändå jobb och när man vet att det är där man kommer tillbringa 80% av dagarna/kvällarna de närmsta 2 veckorna så blir man lite trött redan nu. Sen är det så mycket annat som också gör att man känner sig stressad. Mycket som händer för tillfället *blink*
Men saksamma nu, det är bara att fortsätta hålla topphumöret uppe *blink,blink*
Därför det inte kom in något inlägg igår. Svårt att blogga när man känner att det bara skulle komma ett krystat inlägg. Bättre att låta bli då. Hade iofs ändå fullt upp här hemma emellan de två jobbpassen igår. Fixade iordning klädkammaren så nu är den iallafall färdig. Blev för övrigt toppen!

Nu är jag iallafall hemma efter ett jobbpass på morgonen och ett 2½ timmar långt möte med chefen. Lagom trött i huvudet nu faktiskt.
Skulle vilja sova, men sömn hinner vi inte med förrän sent ikväll.
Men imorgon hoppas jag på duktiga barn och en födelsedagssovmorgon.

Favoritsonen med favoritfruketn i favoritsoffan

Nu är det lite fruktstund i soffan innan vi fixar lite smått på övervåningen.
Det tar minsann tid att packa upp saker och vi är ju inte den mest effektiva familjen ibland. Vi är ena riktiga tröttisar faktiskt.
Men nog dags att sätta igång snart för ikväll hinner vi inte med något, då vi ska iväg och heja fram Växjö Lakers till en seger *heja, heja!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar