lördag 18 februari 2012

Bortlånade ungar och skelett i garderoben

Nyss hemkommen från jobbet och det är tomt... Inga barn är hemma. Mormor och morfar ville låna dom tills imorgon och det förslaget tackade vi inte nej till.
Även om det innebär att jag nu inte kommer få mysa med dom förrän på tisdag. Det eftermiddagsmyset ser jag fram emot!
Jobbar tyvärr en del nu de närmsta två veckorna. 6 av 7 dagar börjar jag denna veckan med. Så är det när man nu varit ledig 4 dagar. Måste jobbas igen. Men jag är iallafall ledig på min födelsedag! Wihoo... Inte för att jag vet vad jag ska hitta på då men, men.

Oj va tyst här är... endast jag och Andreas är ju här. Känns lustigt. Vi kan prata mitt på dagen utan att barnen lever loppan. Hallelulja! Nä inga sådana ord här. Men skönt känns det. Men lustigt, väldigt lustigt som sagt.
Men nån gång ska man väl lära sig att kommunicera hemma utan barnen *blink*

Det vi ska passa på att göra nu är att småfixa lite så det är det vi kommer att hålla på med nu ikväll.
Tittar ni på bilden så ser ni nog vad vi behöver ta tag i nu.


Nästan skäms, men så här ser våran klädkammare ut nu. Där kan man kalla skelett kläder i garderoben. Fasen va den ser ut... Den ska alltså nu organiseras till det bättre. Ja hur mycket sämre kan det bli liksom? Hittar ju inte ett nada vart mina kläder är. Eller nja, i stort sett allt är ju mina kläder, men jag hittar inte det jag vill ha och letar efter då da, om man nu måste vara så övertydlig.

Så nu är det dags att lyfta upp baken och sätta igång! Mycket som ska hinnas med utan ungarna! Hurry, curry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar