söndag 19 februari 2012

Trött och halvmissad mello

Trött som en liten gnu är jag nu. Haha, och ändå kan jag rimma.
Det har varit en jobbig natt, inte sovit mycket alls och vaknat tidigt.
Men det är bara att gå upp ändå.

Lite irriterande att jag missade Mellon igår. Eller jag såg ju den sista halvtimmen typ, och insåg att jag missat in snygging Mattias och även Carolina Wallin Perez, gillar henne skarpt.
Är ingen melodifestivalmänniska men igår var det ju faktiskt några man kunde tittat på. Hann mest med att se snabbrepriserna.
De som gick vidare var väl inte riktigt min smak även om jag gillar Molly lite, men det är ändå låtar som växer. Skitlåt tänkte jag först men lite cool var nog ändå Ranelids låt när jag tänker efter. Lite annorlunda sådär, helt ok asså.

Synd bara att ingen av dom gick vidare

Men nu är det lite frisk luft som gäller så nu ska skorna på.
Sen blir det att åka och shoppa lite klädkammarinredning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar