onsdag 8 februari 2012

Behöver uppladdning

Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idag? Jo, det är T V Å veckor kvar till Therese födelsedag. Hurra, Hurra, Hurra!

Ni märker att jag laddar upp va?
Att jag sen blir ett år äldre än vad jag trodde. Jag hävdar fortfarande att det är nån som lurar mig. Min egna hjärna kan ju liksom inte bara hoppat över ett helt år liksom.
Ni som inte förstår vad jag sluddrar om kan läsa inlägget HÄR.

Idag har det varit möte med jobbet... och jag är helt slut både i humöret och i huvudet.
Sitter nu här hemma i soffan och mina ögonlock vill inte riktigt lyda mig och min hjärna. Får kämpa med att hålla dom öppna. Att det ska vara så svårt att lyssna på mig liksom.
Och för att inte tala om att mitt huvud behöver tystnad. Men barnen är hemma så... ingen tystnad här inte.
Så för att inte somna nu så får jag nog gå upp från soffan och göra nått. Men vad?
Borde ta mig en kall dusch så jag vaknar till.

Ja, jag skulle nog kunna somna hur som helst faktiskt.


Zzzzzzzzzzzzz....... ojdå, somnade visst...
Näää upp och hoppaa Therese. Träna, träna!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar