onsdag 8 februari 2012

Sambon smörar inte för mig.. bara för mackorna!

När vi hade den där lilla roadtripen i helgen bad jag Andreas att bre frallor, vilket var frukosten och skulle ätas i bilen. Så han bredde ju även min.
Påminn mig om att jag aldrig ska göra det, tack!
Jag klarar inte av när det är för mycket smör på mackor (vilket han så väl V E T !). Det kan jag bara inte äta. Det har absolut inget med att göra att det är "onyttigt" utan jag bara äcklas helt enkelt av att äta smörindränkta mackor. Blä!


Har gett barnen sina mackor och Andreas har ätit sin fralla.
Äntligen kan jag äta tänker jag.
Öppnar frallan och vad ser jag!? En massa smör!!!
Smällde ihop mackan, gav Andreas en liten sur blick... för jag var ju faktiskt hungrig! Och så har han förstört min fralla.

Och vet ni vad han gör!
- Jag smörar inte, säger han GLATT, tar frallan ur min hand och äter upp den på typ 3 sekunder! Jag hinner inte ens reagera ju!

Jag hade ju kunnat skrapa av lite smör men så äter han upp M I N fralla.
Nä fy vilken sambo man har asså!
Så där fick jag sitta med en kurrande mage hela bilresan och lite till! Fy säger jag bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar