tisdag 29 november 2011

Älskade pysseltjej

Skönt med en sovmorgon idag. Eller ja, sovmorgon kan ju diskuteras, men jag kunde iallafall ligga kvar lite i sängen och vila lite medan barnen tittade på barnprogram.
Har ju inte haft en sovmorgon sen onsdags förra veckan och det blir nog ingen mer sovmorgon förrän på söndag.
Men nu känner jag mig iallafall tillräckligt pigg för att orka med resten av veckans jobb och träning.
Efter lunch lämnar jag av barnen hos moster Emma och jag ska först till sjukgymnasten och sen...

...Ska jag göra det sista av min tatuering!!! Ihhhh!!! Den kommer bli så bra när den är helt färdig!

Igår fick vi ett tidigt julkort och Clara blir ju inspirerad och satte med en gång på med att rita julkort nu på morgonen. Hon lär sitta här många timmar nu.
Min lilla pysseltjej

1 kommentar:

  1. Kan du inte ta ett kort på din tatuering så att jag får se hur den ser ut när den är klar, vore roligt! / Anna

    SvaraRadera