torsdag 17 november 2011

Ledighetsångest

Har precis hämtat Clara från dagis och nu sitter vi och myser i soffan. Ja, tänka sig, rumpan kan faktiskt nudda soffan såhär mitt på dan!
Casper har varit hemma med Emma idag då han hade feber igår. Igårkväll och idag har han varit hur pigg som helst och de har haft trevligt här hemma. En massa Wiispel och mys hade det blivit. Tack till Emma som alltid ställer upp!

 Vi tar "fulbilder" och jag fick tydligen inte komma med på bilderna.
Ja det var ju lika bra det iofs! Jag och kameran är ju faktiskt inte alls vänner!


Nu är jag ledig en HEL vecka! Vad fasen ska jag och barnen hitta på? Har redan nu lite ångest då jag inte har några planer alls.
Men mest av allt ångest över att det nu inte kommer bli så mycket träning. Börjar bli kallt och att ge sig ut och springa när Andreas kommer hem, vid 18, är inget jag ser fram emot precis. Får ta och skaffa barnvakt ½-1 ett par dagar nästa vecka så jag kommer iväg lite iallafall.

Är det någon som har några förslag eller som vill umgås med oss så säg bara till!?!? Jag och barnen har absolut iiiiiiinget planerat *hihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar