fredag 25 november 2011

Vill ha mer tid!

En trött Therese idag!
Känns inte som jag sovit ordentligt på flera nätter. Vill bara hem och sova, men jobbar delad tur idag och mycket som ska hinnas med däremellan.
* Träning - Löpband 9:45-tills jag inte orkar/hinner springa längre
* Träning - Body Pump kl. 11-12
* Hämta ut medicin till Casper
* Köpa doppresent
* Köpa kläder som jag kan ha på
dopet
* Se om jag hittar nya kläder som barnen kan ha på dopet oxå
* Handla lite mat inför helgen

Får väl se om jag hinner äta lunch nån gång däremellan innan det är dags för jobb igen. Men har ju faktiskt 3 timmar på mig att hinna med de 5 sista punkterna så jag ska nog lyckas att få i mig nån sallad i farten oxå.

Nu har jag precis kört första passet träning...



... Och laddar nu upp med russin innan nästa pass snart kör igång.

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar