torsdag 24 november 2011

Det godaste från England...

När jag bodde England så fastnade jag för ett speciellt godis...
Ja, visst låter det lite coolt att skriva att jag bott i England? Att det sen bara var i 5 veckor, att man bodde hos en sträng familj, i ett kallt jäkla rum, där värmen stängdes av på natten... och detta var i februari-mars... och att jag jobbade på ett otroligt tråkigt dagis, kan vi tala tyst om. Men jag hade ju faktiskt min kära vän E, som jag bodde tillsammans med och som gjorde att man ändå trivdes som fisken i vattnet. Det var en av de allra bästa perioderna i mitt liv faktiskt.
Det var bara en liten parantes.

Var var jag nu... Jo, just det... godiset. Jag saknade det godiset så mycket så när andra kompisar åkte till England, efter jag kommit hem, bad jag dom köpa hem ett gäng till mig varenda gång.

Har funnits liknande här i sverige, men nä det har inte varit riktigt samma ändå.
Men så häromdagen sprang jag på dom... Trodde inte det var sant! Blev så glad! Slängde minsann i 3 stycken som jag delade ut hemma. En varsin till barnen och en till Andreas. Nä, jag äter fortfarande inte godis iallafall. Andreas godis(KOLAgodiset alltså) sniffade jag på läääaange... tills han ätit upp det. Jag hoppas dom njöt lika mycket som jag gjorde på den tiden!

Godaste godiset någonsin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar