onsdag 16 november 2011

Boven, tagen på bar gärning!

Har länge undrat vart alla mina cashewnötter tar vägen... Har fått köpa nya oftare än jag brukar. Tycker dom har minskat alldeles för snabbt och sålänge dom inte fått fötter så har det varit ett mysterium ett bra tag. Har frågat alla, men alla har tigit.
Men idag fick jag äntligen veta svaret!

Jag kommer ut från duschen och hör nått väldigt igenkännande prasslande ljud från köket.
Jag smyger in och lyckas ta boven på bar gärning... på kort och allt!


Här har vi henne!
Jessös va smart hon varit. Hon har minsann lyckats att komma undan ett bra tag. Bara tagit några i taget lite då och då och sen lagt tillbaka påsen på precis samma ställen.
Men bättre hon tar mina nötter än att hon tar de där chipsen som oxå står i lådan, som för övrigt har stått där i säkert en månad utan att några barn har snott av dom minsann.
Skrattande frågade jag varför hon inte frågat om hon fick ta dom, för självklart får hon det.
- Jag trodde bara att dom var dina.
Lilla gumman!
Så vi satte oss ner och delade på de få som var kvar. Så nu får jag köpa lite fler så det räcker till boven oxå.

1 kommentar:

  1. Hallojsan!

    Jag gillar tävlingar och tävlar just nu hos butiken frökenm om en lykta,tävlingen gäller tills på söndag,här hittar du tävlingen om du vill tävla www.frokenm.se

    SvaraRadera