lördag 26 november 2011

Nytt "outfitköp"

Härliga, härliga lördag!
Nästan precis avnjutit en låååååång frallfrukost. Har ju inte träffat barnen på två hela dagar nu (de sover när jag går till jobbet då Andreas börjar senare och lämnar dom på dagis. Sen sover dom ju när jag kommit hem). Så vi har tagit igen lite pratstund. Härligt!

Hittade minsann lite på min shoppingrunda igår.
Doppresent hittades snabbt, vilket var väldigt skönt. Kunde då koncentrera mig på min outfit *hihi*
Det blev en klänning, leggings, diadem och örhängen. Är supernöjd över mina inköp och jag hoppas det ser lika fint ut på mig imorgon som det ser ut i mitt huvud.

Här är en liten smygtitt på morgondagens outfit
(skorna är gamla)

Nä, nu ska det göras lite julfint i fönstrena innan det är dags för mig att börja jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar