onsdag 23 november 2011

Ja, men visst är jag!

När är man som snyggast???

Självklart när man färgar håret, har det uppsatt som "Lilla My", har sin fina "färga-håret-tröja" på sig och desstom försöker göra en liten söt posé
*ironisk som f-n* 


För övrigt så köpte jag en ny kamera idag innan vi åkte till Martina.
Att laga den andra skulle kosta typ lika mycket som en ny så det fick bli en ny. En likadan blev det och han var iallafall lite snäll som faktiskt gav mig 300:- rabatt på den nya. Så denna kameran har faktiskt jag köpt, inte Andreas nu då.
Så den "ny-gamla" kameran som nu är sönder får väl barnen leka med eller nått... En 1500:- jäkla kamera som leksak!!!
Det första jag gjorde när jag tog upp kameran var att sätta på den där remmen som jag vet att jag kanske borde satt på direkt på den andra kameran.. Men, men man kan alltid vara efterklok.

Men positivt nu då: Jag kommer nu inte ha lika många iPhonebilder i bloggen. Förutom när jag är på språng då och absolut måste blogga.

Ikväll blir det tidigt i säng då jag har ett 15 timmars jobbpass imorgon.
Otroligt vad en vecka har gått fort asså! Jag som hade sån ledighetsångest och inte alls visste vad jag skulle hitta på. Har varit skönt att vara ledig faktiskt.

Men jag har ett par tidsinställda inlägg så det är bara att titta in imorgon igen. Och trots att mina läsare verkar vara tillbaka och antalet ökat så har jag inte blivit så bortskämd med kommentarer här på bloggen precis *blink, blink*.

2 kommentarer:

  1. Söt du e, fina lilla Tesse. Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Hihi du är alltid lika söt!
    Har iofs bara sett dig på bilder här på bloggen, men jag antar att dom inte ljuger ;-)

    Är lite dålig på att lämna kommentarer, men jag är här inne och kollar flera gånger om dagen. Bara så du vet :-)
    Kram

    SvaraRadera