söndag 20 november 2011

Hoppas på kameraköp

Det här är ju inte okej. Mina bilder från iPhonen är ju inte alls bra! Jäkla skitkamera!
Så nu sitter jag här och försöker hitta en bra kamera som jag kan köpa. Just nu kan jag inte köpa mig en systemkamera, då pengarna ska gå till flytten. Så det får vara en mycket billig kamera som ändå är tillräckligt bra.
Detta ska köpas snarast för mina bilder är inte okej nu.




Har tittat ut dom här och blir tvungen att ta med den silverfärgade i alternativen, då han vägrar en rosa kamera. Men då det är jag som kommer använda den så tycker jag att jag ska få bestämma. Är det inte så? *hihi*
Hoppas att nån av dessa köps redan imorgon... *en liten vink till sambon där ja*

Nu är jag för övrigt skittrött rent ut sagt. Vi har hunnit med att hämta saker från mina föräldras garage (ställde dom där inför visningen) och rensat och lastat släp med allt som ska slängas från vårat garage.
Grannpojken har varit här sen klockan 14 och barnen har lekt jättebra hela tiden, men de ska ändå underhållas lite även om de leker superbra tillsammans. Hur ska det gå när dessa barn inte bor så nära varandra och kan leka så mycket...
Snart kommer nog pappan och hämtar och jag ska då sätta mig ner och bara chilla lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar