lördag 12 november 2011

Inbrott och hjälpmedel

Gomojjon! Nu e ja lie däppt i... ATJOOO... min lilla nesa.
Nä jag har inte precis stigit upp men man kunde ju alltid ha hoppats.
Känns som någon brutit sig in och hällt bly i mitt huvud.
Inatt vaknade jag och kände att medvetslösheten var nära. Kunde tro att den som brutit sig in i mitt huvud även nu höll en kudde för ansiktet. Kunde ju knappt andas för tusan!
Så jag har fått skaffa nya bästa vänner för att hjälpa till. Men jag har inte tänkt att behålla dom speciellt länge. Så jag hoppas dom uppför sig och hjälper till att lindra denna jäkla förkylning.


Kände redan igår att det var på G så jag köpte starkare nässpray igår. Ja vanligt nässpray har jag ju med mig konstant så vid förkylning så behövs det starkare grejjer minsann. Var nog en synsk tjej i kassan som slängde ner ett paket näsdukar i påsen oxå. För det hade jag faktiskt inte hemma. Så tack till dig för att du gjorde så att min näsa får lite mjukare behandling än det vanliga toapapperet.

Borde vara en sån dag då man bäddar ner sig och bara vilar. Men nä det hinner jag ju inte. Bara att sätta igång med dagens planer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar