fredag 11 november 2011

Back on track!

Precis som rubriken lyder så är lilla jag tillbaka.
Så ni som nu vill fortsätta att följa mig får stå ut med mitt tjat och gnat om allt och inget. Till er som inte vill detta, vet väl att det finns ett kryss högst upp i högra hörnet och det är bara att klicka på det isåfall *blink*

Vad som hänt under denna bloggpaus tänker jag inte tråka ut er med.
När jag tänker efter så vet jag knappt själv ens vad som pågått under denna lilla tid. Jag har inte varit vidare närvarande någonstans.

Jag har saknat bloggen, att skriva av mig och dela med mig av mitt liv till alla fina personer som finns i mitt liv och till alla andra fina läsare. Men det har inte funnits varken tid eller ork till detta på ett tag.

Men nu ser jag lite ljusare på saker och ting och lär mig efterhand att skaka av mig allt det dåliga och negativa som inte är värd att slösa min energi och tid på. Har fortfarande ett par halvt ouppklarade saker som ska lösas innan jag helt kan börja min nya livsresa, men jag ska göra det på ett positivt sätt (om ni förstår vad jag menar).
Nu är det bara ut med allt negativa! Nu ska bara det positiva in!!!
Och nu har jag förhoppningsvis samlat tillräckligt mycket styrka och mod i mitt liv och är redo att blogga vidare och jag ska göra det fasen så mycket bättre än innan! That I promise you!, säger jag på min fin, fina svengelska.

Har sett att många fina läsare varit inne dagligen och checkat läget. Tack, tack! Så fortsätt med det nu! *blink*

2 kommentarer:

  1. Ibland måste man pausa! Men jag klarar aldrig hålla mig borta någon längre stund:)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Va kul att du är tillbaka! Jag är en av dom som checkat läget ofta. hihi.
    Ja, ibland måste man ha en paus så man kan hämta upp sig. Men skönt att du gjort det och nu kan komma tillbaka.
    Kram

    SvaraRadera