lördag 26 november 2011

Var är den?

Lyssnar på Jill Johnssons julskiva, i ett försökt till att få in lite julkänsla i mig. Jag brukar få den ganska tidigt, men den vill inte riktigt infinna sig. Måste vara på grund av detta regniga vädret. Asså jag älskar regn, men nu är det faktiskt snart december och tycker nog att snön snart kan komma. Eller ja jag klagar i och för sig inte heller så länge den håller sig borta. Är ju mysigt med snön, men inte alltid lika mysigt att köra mitt i det på morgonen och kvällarna.



Det blev iallafall lite julfint i fönstrena. Det är i stort sett det enda av julen vi kommer ha i detta huset. Kommer inte att julpynta mitt i packning direkt. Vi kommer självklart ha en julgran för det vill ju barnen ha.

Är för övrigt lika trött idag som igår. Vaknar alltid tidigt nuförtiden och kan inte somna om. Kommer stupa i säng så fort jag kommer hem ikväll och jag hoppas kunna sova i ett sträck till iallafall 7:15 då jag tänkt gå upp.
Imorgon blir det nämligen en liten trip till gymmet för löpbandet innan vi ska iväg på dopet. Detta är ju iallafall tanken...

Nä, nu är det trötta jag som ska göra mig iordning och sen bege mig in till jobbet.
Ha en fortsatt bra helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar