måndag 14 november 2011

Kärlek vid första ögonkastet!

Titta vad jag har fått av Andreas! Att jag "hotade" honom med att han skulle bli utan mat på fredagskvällen, om han inte köpte hem en sådan behöver jag inte nämna *ironisk såklart...lite*


Jag har fått mig en liten dockningshögtalare till min iPhone! Den sötaste lilla minigrisen man sett.
Såg den på en blogg och blev helt kär!
Det är faktiskt skitbra ljud i den och nu och den står nu och pryder köket. I den allra rödaste färg... passar inte in för fem öre, men nu fanns den bara i röd för det billiga priset. Den vita kostar 500kr extra och det kändes lite onödigt bara för lite vit färg. Finns ju faktiskt sprayfärg om man nu skulle vilja det.
Men den är så cool, min lilla röda minigris.
Att jag sen inte hade nån musik inlagd i iPhonen gjorde ju att den inte kom till sin fulla rätt med en gång. Men nu har jag uppgraderat mitt Spotify och det har nu även äntrat min telefon. Nu är det bara att sätta i telefonen och jag kan nu stå och dansa mina fuldanser i köket. Kommer liksom inget bra ljud från högtalarna i datorn.
I´m in LOVE with my PIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar