söndag 13 november 2011

Sömnlöshet och komprimissrensning

Zzzzzz.... ojdå det var ju inlägg jag skulle skriva. Inte sova! Men oj vad jag vill sova asså...


Jag skyller all min trötthet på gårdagens filmer. Oj, vad det var skuggor, andar och andra hemskheter i sovrummet inatt. Vågade inte ens gå upp på toa och sambon ville jag skona från att bli knuffad och tvingas följa med mig. Så där fick man ligga halva natten tills barnen vaknade.
Då gick jag upp och bakade lite bröd till frukosten minsan. Vad gör man inte för att barnens pappa ska få en mysig Farsdagfrukost? *blink*

Gårdagens garagerensning gick förresten ganska smidigt, men det var komprimisser som gällde hela tiden. Fick jag behålla den och den inredningssaken så fick han behålla det...
Då det mesta där ute är inredningssaker så var det mest jag som fick slänga. Jag fick helt enkelt tänka svart och vitt då det är i stort sett det enda vi ska ha i det nya hemmet. Vissa saker kunde behållas för att sen kuna få en makeover med lite ny färg.
Men många älskade ljuslyktor, ljusfat, lampor, skålar m.m. ska snart få ett alldeles förfärligt avslut på sitt alldeles för korta liv *snyft*

Att jag nu, medan Andreas badar barnen, smet ut i garaget och satte tillbaka lite småsaker på "behållahyllan" talar vi tyst om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar