lördag 12 november 2011

Vilken skräckkväll asså!

Har alltid hatat allt vad som har med skräckfilm att göra...
Även där är jag och syrran helt olika, då hon älskar skräckisar. Nu har jag inte sett nån skräckfilm på flera år... Men ja ikväll är det dags och jag och syrran tar en egen skräckfilmskväll. Blir ju inte bara en heller...utan TVÅ! Puhh... jag darrar redan...

 
Har heller inte ätit godis eller vidare sötsaker (trots att jag faktiskt köpt, men jag har motstått när det väl gällde) på många, många månader. Men ikväll hönni! Då har vi minsann laddat upp med allt som kan tänkas behövas för att jag inte ska bita fingrarna av mig.
En boutagodispåse, jordnötsringar, läsk men ja även grönsaker och dip (lite nyttigare alternativ måste såklart finnas). Men nu ska jag försöka vara onyttig för en kväll! Usch mår redan illa bara jag tänker på det. Men får ta igen det på träningen nästa vecka *blink*.

Men nu är det jag som resten av kvällen sitter klistrad på syrran, med filten för ansiktet och händerna i munnen. Åhhh mitt hjärta hoppar nästan redan ur mig känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar