måndag 28 november 2011

Den fräcka Anden i flaskan...

Hittade en liten skojsig sak på intranätet... Man ska tänka på en person och så ska han gissa vem. Jag tog till det lite tråkiga men enkla alternativet... Jag kan ju vara lite ego ibland så jag tänkte såklart på mig själv!

Ja, när jag står i duschen och sjunger så skulle jag nog kunna kalla mig sångerska... Yeah sure!, säger ni som hört min ljuva stämma. Håller ni inte med mig? Nähä...

Okej, för att det känns som jag åldrats flera år den senaste tiden, men nä nu tyckte jag minsann Anden var lite för fräck i sin fråga! Jag är ju för fasen bara 28! 

Jag fick minsann posera tillsammans med ett gäng japaner när jag åkte skridskor i skolan en gång... Vem vet, dom kanske använde bilden och gjorde mig till nån animerad figur? Fasen va kul det skulle varit! 

Känner mig ibland som en kossa... men näää jag tror inte att jag förvandlats till en ännu...  


Tycker Anden ser alldeles för glad ut på denna frågan!
Men, vem vet... Kanske jag blev i mitt förra liv?
Kan ju iofs förklara vissa mardrömmar man haft...
Jag har inte kontroll över ett smack och ännu mindre mig själv...

Klädde ut mig till prinsessan Leia en gång... räknas det?
(får väl tillägga att det var till en maskerad kanske)

Ohhh I wish!!!

Finns det, det så kan jag ju här och nu klargöra att det är utan mitt medgivande och min vetskap!

Anden gissade fasen rätt!
Men bilden han fått om att jag ser ut som en schimpans vet i tusan alltså...

Vill ni oxå testa? Besök Anden i flaskan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar