söndag 13 november 2011

Enhörningen

Jag har blivit ett mytologiskt väsen!
Ser ni den röda fina pricken mitt i pannan??? (ja, inte min nagel alltså, som för övrigt får väntas med att målas om ikväll).
Jäkla finne!


Och nu tar denna Enhörning, med familj, sitt pick och pack och åker till mina föräldrar för att bli bjudna på Farsdagmiddag. Borde vara jag som bjuder, men man tackar ju inte nej när man blir bjuden precis. Vad gör man inte för att själv slippa laga mat för en gång skull liksom? *hihi*.

1 kommentar:

  1. Vilken röd prick?? ; )
    Hade jag aldrig sett om du inte pekat ut den!

    Perfekt ju!Att du slapp bjuda in.Det gäller att kunna avvakta in i det längsta...ha ha ha
    Va kul att du hittat tillbaka!
    O tusen tack för gratulationerna till Victor!
    KRAM

    SvaraRadera