torsdag 15 december 2011

De tacksamma barnen

Har nu kommit hem från Barn- och ungdomskliniken där vi kollat upp Caspers astma. Fick lite nya råd och högre doser. Ska tillbaka till våren då hans luftrör inte låter som dom ska, men han hoppas att medicinen vi ska hålla på med nu hela vintern ska göra att luftrören blir bättre.
Bara att hoppas på det.

Såhär glad var man över att få träffa snälla sköterskor och doktorer.


Blev ju då även en trip till Maxi så han fick köpa sig sin lilla bil.
Och han är nu överlycklig!
- Tack för att jag fick köpa denna mamma! Jag älskar dig så mycket så jag vill bara krossa dig och stoppa in dig i mitt hjärta!
Ehhh ja, tack för att du vill krossa mig, jag tar det som en stor komplimang.

Välkommen till familjen lilla Lucy!

Clara har såklart oxå sparat ihop nästan lika mycket pengar så hon fick oxå välja något. Men hon valde bara en liten minidocka för 49:-, men hon är överlycklig för den! Den lilla har redan fått namnet Lucy.
Behöver inte vara så dyra saker för att hon ska bli nöjd. Så resten av hennes pengar åker tillbaka till spargrisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar