fredag 9 december 2011

Oj, då... det kanske var jag...

Tänkte innan att jag skulle lägga upp nån bild på vårat tacomys, som vi hade innan... Men nää ärligt, vem tusan vill se en bild med tacos på bordet typ...

Så här kommer några lite roligare bilder på vad jag haft för mig idag *ironisk*
Dvs. plockat upp och städat...
Jag förstår inte hur det kan bli så stökigt på bara några dagar och vem fasen är det som har tid att stöka ner så mycket? Det fattar inte jag! Kan inte min familj plocka upp efter sig eller? Ska det vara så svårt!?!

Vem slänger liksom alla sina kläder på badrumsgolvet?
...oj, det var visst bara mina kläder...

Kan man liksom inte hänga upp sina kläder på stegen istället för att slänga dom på golvet. Man går ju på dom hela tiden liksom!
...oj, det var visst min sida av sängen...

Måste man stå och sminka sig i groventrén? Ska man inte ha sånna saker i badrummet eller nått?
...oj, det var visst mitt smink och annat krimskrams...

Tittade in i barnens rum... Där hade dom städat så fint för några dagar sen... och det var fortfarande lika fint...
Mmm... insåg snabbt att det var bara för mig att städa upp MITT stök. Fasen oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar