onsdag 7 december 2011

Morgonträning


Suddig bild, men det föreställer mina fötter springandes på löpbandet.
Ja, kl. 5:30 steg jag upp för att åka till gymmet innan jobbet.
Jag var inte alls sugen när klockan ringde, men har jag sagt att jag ska träna så ska jag minsann träna!
Det var jag och 4 andra träningsgalningar där. Det var lugnt och skönt och man ser ut över den mörka sjön med alla ljus runtomkring. Såg så fint och fridfullt ut.
Är otroligt glad över att jag faktiskt gjorde detta.
Trodde det skulle vara skitjobbigt att gå upp och träna så tidigt och att kroppen inte riktigt skulle hänga med. Men det var jätteskönt och det kändes som en energikick som jag hoppas räcker för hela dagen. Hade kunnat springa längre men tyvärr hann jag inte mer än 28 min. Ändå lyckades jag komma några minuter försent till jobbet.
Imorgon blir det en repris och då ska jag vara på Medley i tid så jag slipper stressa.

Jag kan nog tycka att jag förtjänar en liten applåd för morgonens träning så sätt igång och klappa!!! *blink*

2 kommentarer:

  1. Åh fy fasen va duktig du är! Skulle med behöva komma upp o träna på morgonen, men jag är mer död än levande;-)
    Ha en fin dag!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp, klapp!

    Du är duktig!!!


    Mvh / A

    SvaraRadera