onsdag 14 december 2011

Världen bästa och finaste har jag!

Är nu hos min syster och blir lite omhändertagen.
Vet i tusan vad jag gjort, men ont har jag iallafall. I magen, i höften och så går det bak i ryggen. Går jag helt upprätt så gör det ont. Andas jag in ordentligt gör det ont. Går jag snabbt gör det ont. Hostar jag gör det satans ont.
Kom efter dagens träning så kanske att jag på nått sätt sträckte mig... Men vet i tusan när eller hur det skulle gjorts. Sprang ju bara på löpbandet...
Jaja, det går väl om. Låg och vilade lite, men det hjälpte ju inte så jag fick iallafall tillslut ta värktabletter och sitter nu med en varm vetekudde och försöker lindra det lite.
Jag och Emma ska nämligen snart åka till Grand Samarkand och möta upp Andreas så det måste det.
Vi ska ju leka tomtar.
Ska försöka handla de sista julklapparna till barnen och deras kusiner. Skönt om man hinner få det gjort.
Barnen kommer under tiden vara kvar här hos mormor och morfar.


Fick en present av snällaste Emma. Bara för att hon ville liksom. Blev superglad!
Världens bästa syrra har jag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar