torsdag 15 december 2011

Jag är lite sen i filmvärlden...

Jag har aldrig sett Twilight och de där filmerna.
Har inte gillat sådana slags filmer innan så jag har liksom aldrig haft en tanke på att se dom.
Men häromdagen när jag zappade på tv:n så gick den och jag fastnade...
Den var ju fasen bra!
Var alldeles för trött för att se färdigt på den, men kom på att vi faktiskt lånat Twilight och New Moon av min bror för ett bra tag sen. Men då aldrig tittat på dom såklart.
Så nu bänkar jag mig framför tv:n med grönsaker och dip och jag ska se färdigt första filmen och ev. den andra oxå.


Se vad man kan komma på sådär 3 år senare. Men bättre sent än aldrig sägs det ju...

1 kommentar:

  1. De filmerna är bra tycker jag också trots att jag egentligen inte tycker om overkliga filmer:) / anna

    SvaraRadera