onsdag 21 december 2011

Inte långt kvar nu...

Kan ni fatta att det bara är 3 dagar kvar till JULAFTON! Det kan inte jag iallafall.
Har inte alls den julkänslan jag brukar ha, trots att man bakat, gjort julköttbullar, klätt granen, lyssnat på julmusik, slagit in julklappar, smuttat både julmust och lussekatter till max.
Beror antagligen på vädret. Ingen julkänsla utan snö ju.
Är egentligen inte så mycket för snö, men det ska ju bara vara det. Men tyvärr får vi nog bli utan det iår.
Men jag vet att jag på julafton kommer vakna med så mycket värme och julkänsla när barnen vaknar och man ser deras glädje över att det är julafton och att Tomten, under natten, lagt ett varsitt paket under granen.
Jag längtar efter att få se deras glädje!

Har idag lyckats hinna med att shoppa de sista julklapparna.
Så nu sitter jag på jobbet och bara njuter av att inte ha något mer att stressa med till julafton. Så himla skönt!
Det är tydligen bara Andreas som inte har sitt gjort. Det görs såklart dagen innan julafton *hihi*

Dags att fortsätta jobba så:
Hej sålänge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar