tisdag 20 december 2011

Nu måste jag bara sätta mig

Nu har syrran kommit tillbaka hit,  efter en liten paus på några timmar ifrån denna kaosfamiljen. Förstår henne helt och hållet!

Nu tar vi fram de hemmagjorda köttbullarna, rödbetssalladen, baguetterna och lite annat smått och gott och gör oss några riktigt goa köttbullsbaguetter...


...och så kom vi på att vi hyrt några filmer för flera dagar och ikväll är den enda kvällen vi hinner titta på dom. Egentligen hinner jag inte men man kan ju liksom inte lämna tillbaka filmer osedda. Så såhär får det bli.
Men jag klagar inte alltför mycket faktiskt. Kan nog behöva sätta mig ner och ta det lugnt istället för att irra runt som en förvirrad liten galenpanna. 
Jag ska försöka att inte tänka på allt som borde gjorts men inte hunnits med... puh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar