fredag 9 december 2011

Inte alltid som man planerat

Har ett par besvikna barn här hemma nu.
Vi hade planerat förmiddagen så bra och skulle först åka in och besöka barnens nya dagis. Det såg dom så mycket fram emot.
Sen skulle vi upp till Grand Samarkand, fika lite, kolla på nya mössor, ny overall till Casper och handla lite till kvällsmyset.
Men när vi precis ska åka och jag tittar in i min bil... Ojdå inga bilbarnstolar! Glömde visst att flytta över dom från Andreas bil igårkväll. Så typiskt!
Så det var bara att gå in, ringa dagiset och säga som de var. Mycket trevlig och go kvinna som bara skrattade *hihi*. Men vi bestämde iallafall att vi nu ska dit på tisdag istället.
Men barnen blev inte alls glada, men gick som tur var ganska snabbt över när det istället blev en liten frukostpicknick framför tv:n.

Då jag låg kvar lite längre i sängen än det var tänkt så skulle barnen få äta frukosten i bilen.
Men den fick istället packas upp framför tv:n
 
Men nu är allt frid och fröjd och jag ska sätta på musik och fixa allt det jag inte hunnit med denna vecka. Skönt att ha det gjort nu då jag även jobbar lördag, söndag, måndag. Men sen ni! Då är jag minsann ledig nästan en hel vecka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar